0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Lurar på att uppgradera returbiljetterna till Pemium i och med att det är ett natt flyg, nån som har rest med Premium biljetter, undrar om det är värt pengarna
Det är ju klart mycket större stolar.... Framför allt längre fram till nästa stolsrad... Men är man "liten" i växten kanske det är onödiga stålar...?
Jag reste bara en gång med Thai Airways från Bangkok till Phnom Penh. Var väldigt imponerad. Hade rest ner till Bangkok fr Göteborg via Köpenhamn med SAS. INTE imponerad och det var inte särskilt billigt heller. I alla fall, en bekant sade till mig att han har tagit Qatar Airways och fått väldigt bra priser, runt 6000 SEK tur och retur. Är det någon här som har något erfarenhet av Qatar Airways?
Är det någon som åkt den senaste tiden med Thai? Har dom uppgraderat kärrorna ännu?
Jag vet att dom börjat uppgradera dom älsta kärrorna som går från Arn. Dom ska ju få speldosor i stolarna. Undrar bara hur långt dom kommit.Det finns tydligen lika många svar som det finns plan
Har åkt "alla" gånger enbart med Thai Airways. Gillade dom första gången, och tyckte inte det var värt att byta, enär de hade bra priser också. Jag gillade deras service, mycket korrekta och givmilda. Kunde beställa grogg hur man ville, och de hade ordning på de största idiot-passagerarna på studs när de började att löjla sig. så även för min del så blir det 18st:
Man har kanske blivit en toffel? Jag undviker sprit när jag flyger ner till THailand. Vid en resa drog jag i mig ett helrör och blev grundligt utskälld av min kära vid ankomsten till BKK.Fy F*n vad du stinker och fy f*n som du ser ut...... Lägg där till en flera dagar lång kärleksstrejk så ter sig valet enkelt för mig
Åker bara med Thai eller Finnair nu för tiden. Bästa restiden för mig.---I am here: http://tapatalk.com/map.php?jtl2eyF. You