0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tackar!!
Åker med Air China till BangKok 2 December men måste vänta i Peking 9 timmer. Ska ringa och försök att ändra på det. Åker ner och är i Udon Thani i 2 månader och betalade 5200 t/r
Men du maria i dec brukar Thai ha kampanjer, Jag vet inte hur du brukar boka och var du bor men vi har en kille som heter Peter och jobbar på JordenResor i Stckholm som har fixat kanonpriser för några av oss här
Nja rolf normalt så har dom inte de i år e första gången ja kommer ner under 10000:-
Jaha aldrig får man va glad Vi har visserligen alltid åkt på vårkanten och aldrig bet. över 10000:-För övrigt så lade jag precis på luren, och Peter på Jorden bad mej hälsa till dom som han varit i kontakt med på CM.
Be han att få provis på dina resor eftersom du fixar kunder till honom, det är du värd tycker jag!!
Fick svar i dag att Air China inte har några andra alternativresa och inte tänker betala tillbaka något. Blir att sitta där i 9 timmar eller köpa ny och förlora 5200kr. Det här blir första och sista gången med AirChania.
Hade bokat det flyget 13:40 och fått biljet på det,sen har dom tagit bort den och ersatt med den som går 19:30 och ingen återbetalning. Jag tog den resan för att den var så pass mycket billigare än alla andra och att det inte var så lång väntan i Peking men det sprack ju
Då måste man väl ha Visa. Kan man fixa det på flygplattsen???