0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för era tips och synpunkter 66:an och Lunkan. Vi har köpt ett äldre hus i thaistil med ovanvåning i trä, jag vet faktiskt inte när det är byggt. Det är dock inte omöjligt att angreppen har pågått en tid. Jag har ju inte sett skadorna själv, en inspektion kommer högt på agendan nästa månad. Är det allvarligt så får man väl ta sig en ordentlig funderare, men jag hoppas att det går att ta död på otäckingarna.
Se upp bara så att sanerarna inte tar död på er också Thai brukar ju inte vara försiktiga med gifter, och en del gifter är godkända i Thailand, fastän andra länder förbjuder dem.T ex - Det är inte färdigutrett än, tror jag, men det senaste jag läst var att en turist dött och flera blev allvarligt sjuka av sänglössgift på ett hotell i Chiang Mai.
Lunkan läs va ja skrev innan va vi o dom flesta i byn använt e gammal motor olja helst svart o de värkar att fungera för mänga av husen i o runt byn e gamla hus i trä o ja kan nog säga att ett par av dom e nog äldre än 100 år men va dom använde innan oljan ja de vet ja inte glimten66
Lunkan nu har du fel kan inte ha smakat skit måste ju ha smakat olja ju om du nu inte sket i brunnen
Akta dig bara så du inte får växellådsolja iblandat för det luktar illa, och då menar jag illa, i flera år. Jag vet.......