0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej ! tänkte lägga upp en ny tråd om att bli pappa på gamla dar, själv är jag 47 år fyllda och ska bli pappa en andra gång nu i sommar. Har sedan tidigare en grabb som fyller 3 år, skulle därför vara intressant att höra om det är fler på forumet som har tankar och ideer, om vad det innebär att vara 67 år när ens barn blir 20 år
Självklart, jag glömde ju att gratulera dig Matte. Det måste vara en härlig känsla, se nu bara till att njuta av den. 47 är ju ingen ålder, absolut inte!!
Grattis matteisurin fasen de e ingen ålder på en häst vet du väl..o grattis till dina bonus barn me Berra.....
(((Va har Mattesurin fått bonusbarn ihop med Berra???
karma kommer du kan ju.......
Skulle jag inte kunna? Jag växlar mellan mycket koncentrerad seriös, och mycket skämt. Inte lätt att hitta någon fru, som passar båda. "Frun" kan byta mycket hon också, men ibland tycker hon att jag varit för seriös för länge, och ibland tycker hon att jag inte är tillräckligt seriös
Lunkan sagt med all kärlek i världen. Det du säger är första tecknet på allvarlig irritation från hennes sida!!!! Var försiktig!!!
MVC - BVC förkortningarna är många ! vid vår första kontakt med BVC när grabben var fyllda 2 år, frågade dom vilka språk han talade vi berättade då att han talar thai och khmer samt lite svenska o engelska. Sköterskan kontrade då med att att säga att han förhoppningsvis snabbt skulle glömma thai o khmer nu när han flyttat till Sverige !!?? till historien bör också nämnas att han är född i thailand där han bodde sina första 22 månader. Hur som helst sa jag till sköterskan att så var inte fallet, och att för mig och mamman är det viktigt för vårt barn kan tala sitt modersmål. Likadant gäller för vårt väntade barn, att hon ska lära sig thai o khmer lika naturligt som hon lär sig svenska. Tror inte att min ålder spelar in i detta, eftersom tanten är yngre, mer är det väl att skapa en så god plattform i livet för sina barn som det är möjligt.
Korkad sjukvård att han inte skulle behålla hemlandsspråket. Men hur klarar han att fatta vilket som är vilket, eftersom han har bara 2 föräldrar, antar jag?
Jag har all respekt för Berralund men nej vi har inga barn ihop lunkan