0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Mycket gott allt du har här på bilderna. Det vattnar i munnen då jag ser dessa rätter.Tack!
Berrlund, stämmer väl. Det är gräsligt. Ät inte kyckling, benen hamnar på golvet. För övrigt så rekomenderar jag bambupinnar som bestick.
Jag har också tillgång till en kokbok här i Chaiyaphum, så det så!!!!!
Hej Phen!Jag håller med Berralund att skriv gärna recept här på forumet.Det gör inget om det blir lite stavfel, vi förstår ändå.Skulle man mot förmodan inte förstå så kan man ju fråga dig vad du menar.Jag är svensk och har ingen thaifru så om du vill och kan får du mer än gärna skriva recepten på svenska, annars går det lika bra på engelska om det underlättar för dig.Tack för fina bilder
Phen, bry dig inte om Pansarsillen, han bor i Kina. Kinesernas bordsskick lämnar mycket övrigt att önska. Min fru, från Isaan, tycker att det ser jättegott ut!
Phen ja håller me Berra & kycklingen skriv gärna ut så gott du kan ja bara älskar thyai mat o ju starkare desto bättreO den där Kinesen bry dig inte om han tror inte han skrivit någe vettigt än på alla sina inlägg tror inte äns han sitter i kina tror han sitter o trycker i en 1a i en förortglimten66
Jo, jag sitter och trycker i en förortjust nu. Det bor väl cirka 5 miljoner pers i området.
Lite off Topic, men en go frisk fläkt denne "Kines", hahahaha!!!!! kul att ni gillade mina fantastiska foton, surisar!!!!
Instämmer kanon fina bilder Legolas kan du inte berätta lite om bilderna.