Författare Ämne: Test  (läst 6449 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad เพ็ญ

• * *
  • Antal inlägg: 28
  • Karmakvot: 17.9%
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
  • Kön: Kvinna
SV: Test
« Svar #40 skrivet: 2011-08-23, 20:01 »
Tack själv Phen för att du vill vara med och "bjuda" på dig själv.   :thumbsup:
Dom där bröden ser riktigt goda ut.
Jobbar du med mat och bakning eller har du det som intresse hemma?

Min man och mina barn tyckte bröden var jätte gott. Nybakat och bara smör på dem.

Jag utbilda mig som kokerska men har inte hitta jobb än hahahaha....Jag laga alltid mat hemma och är mycket intreserat med att se på matbilder.

Utloggad zMacen

• Dude, he's way hammered
  • * * * *
  • *
  • Antal inlägg: 432
  • Karmakvot: 64.1%
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
  • Kön: Man
  • Norrland
« Svar #41 skrivet: 2011-08-23, 20:39 »
Jisses vad hungrig man blir när man tittar på bilderna!
Jag ser fram mot recepten  :nod:

Utloggad Berralund

• Global Moderator
  • Antal inlägg: 6682
  • Karmakvot: 10.9%
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
  • Kävlinge / Si Bun Rueang, Nong Bua Lamphu
« Svar #42 skrivet: 2011-08-23, 21:46 »
Tack Berralund. Jag förstå inte riktigt vad Panzarsillen har skrivit.

Det är det nog inte många som gör, du är inte ensam!  ;D  ;)
Navigare nescesse est,
vivere non est nescesse.

Utloggad Phirawan

• * * * * *
  • Antal inlägg: 680
  • Karmakvot: 14.6%
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
  • Tha ton../Chiang mai/ Stockholm
« Svar #43 skrivet: 2011-08-23, 23:44 »
Hej Phen!

Vad roligt att du vara med..Sorry att jag har missat det ämne ..Fina bilder och man blir hungrig när man ser på bilderna  :-)

skriva gärna mer!:-)

Jag försöker skriva på svenska utan tveksam det kan du med..CM:are är snälla
เป็นกำลังใจให้นะคะ = Du har mitt stöd!( bpen gam lang jai hai /naka)
Det finns ingen bättre spegel än en god vän.

Inloggad legolas

• Vi är med och påverkar
  • *
  • Antal inlägg: 10771
  • Karmakvot: 9.5%
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
  • Prärien // Nong Nasaeng
« Svar #44 skrivet: 2011-08-24, 01:41 »
Instämmer kanon fina bilder Legolas kan du inte berätta lite om bilderna.  :)

För övrigt Phens fina bilder ser inte alls ut som Chiang mai mat utan Isan mat. Tycker att Isan mat smakar betydligt bättre än Chiang mai. Men bäst smakar min frus mat som inte innehåller rotdee eller socker.

Gazton, Khuntan och bitske ledarn!!! Tack för att ni gillade dessa fantastiska bilder. tro det eller ej, men bakgrunden och förgrunden till dessa bilder kommer senare i min tråd här på forumet. Ni får ge Er till tåls 150 kapitel till tror jag!!!!! men jag kan avslöja att Tina Nordström har satt sin prägel på Chaiyaphum för några år sedan, därav skyltarna.....
 ;D ;D ;D ;D
www.glegolo.com

Transporten till Thailand är viktig, varför inte gå till källan efter vatten!!!

Utloggad เพ็ญ

• * *
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
« Svar #45 skrivet: 2011-08-24, 06:04 »
Hej Phen!

Vad roligt att du vara med..Sorry att jag har missat det ämne ..Fina bilder och man blir hungrig när man ser på bilderna  :-)

skriva gärna mer!:-)

Jag försöker skriva på svenska utan tveksam det kan du med..CM:are är snälla
เป็นกำลังใจให้นะคะ = Du har mitt stöd!( bpen gam lang jai hai /naka)

สวัสดีค่ะคุณพิราวรรณ เขียนชื่อถูกไหมเนี่ย ขอบคุณสำหรับกำลังใจนะคะ
เพ็ญทำอาหารลงเน็ตมาสิบปีแล้วล่ะค่ะ และรู้ว่าคนเราไม่เหมือนกัน โดนมาทุกรูปแบบ

เรื่องภาษาเพ็ญก็พอได้แต่ให้เขียนถูกหมดคงไม่ไหวน่ะแหละก็เลยกลัวว่าคนจะมาหัวเราะเยาะเอา เรียนสวีดิชแค่ปีเดียวเองก็กระโดดไปเรียนกุ๊กซะงั้น ภาษาก็เลยงูๆ ปลาๆ แบบนี้แหละ

Utloggad เพ็ญ

• * *
« Svar #46 skrivet: 2011-08-24, 07:20 »
Får jag bjuder på lamm.

Varsågod till alla!!!

Utloggad เพ็ญ

• * *
« Svar #47 skrivet: 2011-08-24, 07:24 »
Jisses vad hungrig man blir när man tittar på bilderna!
Jag ser fram mot recepten  :nod:

Tack zMacen

Utloggad Phirawan

• * * * * *
  • Antal inlägg: 680
  • Karmakvot: 14.6%
  • KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg KARMA! för bra inlägg 
  • Tha ton../Chiang mai/ Stockholm
« Svar #48 skrivet: 2011-08-24, 10:13 »
เห็นรูปที่ลงแล้วมืออาชีพนะเนี่ยไม่รู้ว่าตัวเองอายุเท่าไหร่แต่คงเป็นน้องมากกว่าชื่อเขียนถูกค่ะแต่ตกตัว-์แค่นั้น
น่าตาอาหารน่ากินมากจะได้ชิมไหมนะว่าแต่ตัวเองพักอยู่ไหนหลังไมค์ได้นะค่ะ

เรื่องภาษาก็ไม่เก่งไปมากกว่าตัวเองหรอกแต่ว่าชอบที่จะช่วยเหลือถ้าไม่เกินกำลังความสามารถมี
คนเก่งๆเยอะแต่คงไม่ค่อยมีเวลากันยังไงตัวเองก็ช่วยหน่อยนะจะได้มีไอเดียใหม่ๆเข้ามา
=På bliderna ser ut som proffs..Jag vet inte hur gammal du är men jag tror att du är yngre än mig.Mitt namn stavar  du rätt saknas bara ett -์-.  Det ser verkligen gott.Undrar att ha jag chans att smaka på din mat.:-)Var bor du? skiva gärna PM.

Om språket det gäller mig med jag är inte duktigare än dig men jag gillar att hjälpa om det inte mer än vad jag kan.
Det finns många folk ute som är duktiga ,men de har ingen tid .Hoppas att du kan hjälpa oss här på CM.för att komma med egna förslag och idéer för ..Vi behöves det.
(PS-
 Välkommen..Phen..Bli inte rädd !!.Ingen kan göra allt men alla kan göra något
Puuuuuuush.. det var det som jag kan uppmuntra dig:. )
Det finns ingen bättre spegel än en god vän.

Utloggad เพ็ญ

• * *
« Svar #49 skrivet: 2011-08-24, 12:27 »
สวัสดีอีกครั้งค่ะ อายุเพ็ญไม่ได้ปิดบังหรอกจ้า ในโปรไฟล์เพ็ญน่ะแหละคืออายุจริง ขอบคุณอีกครั้งสำหรับกำลังใจ เมื่อวานเพ็ญลงรูปตัวเองและหนังสือคุ๊กบุ๊คของเพ็ญมันมีชื่อจริงที่อยู่จริงในนั้นด้วย เลยให้คุณชิกกิ้งเง่น ลบออกน่ะแหละ กลัวมีปัญหา

ดีจังเลยนะคะที่คุณเขียนภาษาไทยแล้วแปลสวีดิช เผื่อคนที่เขาข้องใจ บางคนเอาไปแปลกูเกิ้ล ซึ่งแปลตลกมากๆ เลยนะ

ยินดีที่ได้รู้จักจ้า ที่จริงเพ็ญอ่านเว็บนี้มาตั้งแต่ปี 2006 แน่ะ แต่สมัครสมาชิกปี 2009 ไม่ค่อยได้มาทำอะไรเท่าไหร่หรอก นานๆ กดแว๊บๆ เข้ามาดูที แต่สองวันก่อนมาลงกระทู้นี้แหละเลยต้องวิ่งมาดูบ่อยๆ

Test Sida: 3
QR Streckod, länk till ämnet "Test Sida: 3"

Din lokala tid: 16:23