0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Liten omvänd fråga.....Frugans pass går ut nu i December.Så vi tänkte oss att fixa ett nytt till henne nu i sommar då vi åker dit.Problemet är ju att det är ganska lång väntetid på pass i Khon Khaen där hon fixat det förra passet.Det måste ju finnas något passkontor i Bangkok med snabbare hanteringstid.Är det någon på detta eminenta forum som vet var i BKK detta passkontor ligger ? Och om det finns något överhuvudtaget. ?
harlig fraga, som vanligt harligt svar Tror nog det finns gott om tid att undersoka saken med tanke pa att passet gar ut i December, LEGOLAS, fragan var om nagon vet var det finns ett passkontor i BKK, inte att det ska ta en vecka
I din iver att tracka mig så framstår du bara som.... Jag tyckte att det kunde vara bra att bidraga med det lilla jag visste. Du vet ju inte ett skit så varför du postar i tråden fattar då rakt inte jag.
ledarn!! kanske du skulle kolla med någon om det överhuvudtaget är tillåtet/möjligt att fixa pass på andra ställen än det stället din fru är skriven på. jag fick uppfattningen att hon "tillhör" Khon Kaen liksom min fru också gör. Bara i all välmening... kolla först så ni inte härjar förgäves nere i Bangkok
Jag tror du har rätt Legolas Du måste åka dit där du är skriven enligt min fru.
Ytterligare en person som behöver "klicka" på länken och läsa......Din fru har helt fel !!
ja jag påstod i alla fall ingenting, jag bara skrev i all välmening och bad dig kolla. vilket nu Rolf gjorde för dig. Så inte var jag så himla dålig eller?legolas
Ingen som är dålig här på CM......Det är ju bara som vanligt att alla "orkar" inte klicka på länkar och läsa..Hade man kunnat kopiera texten på den sidan så hade jag "klistrat" in det somvar intressant redan i denna tråd. (Copyright)Men jag orkar inte skriva av sidan för att man inte orkar klicka på länken.....