0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu får du ursäkta mig Lego.....MEN [¤#@@¤%] VAD OFÖRSKÄMT !!Att ställa en sån fråga i ett öppet forum.. Respektlöst !!Där lär vi missa en medlem eller fler..Skicka PM till "staff".....Nu gjorde du mig j@vligt besviken.....
jag tycker faktiskt att DU SJÄLV är oerhört respektlös gentemot mig. Jag är alldeles för gammal för att börja nu att skämmas för mina åsikter.Saken är den att jag skulle vilja blockera de trådar som icke rör Thailand, SO WHAT? Om medlemmar hoppar av för att jag frågar detta, så tycker jag att det måste vara de mest svagsinta medlemmar som finns på denna jord, och jag säger bara "väx upp".Så återigen, vet någon hur jag kan blockera och slippa se typ Vietnamtrådar och annat ifrån övriga Asien? Och eftersom du ledarn icke vet, så behöver du inte svara.... Jag misstänker att det blir armbrytning när du kommer.....legolas
Hejsan, vill fråga Er som kan, hur gör jag för att undvika att få se dessa inlägg som rör Vietnam. I mitt fall så är det icke intressesant att se dom på detta Thaiforum. Dock så tycker jag att det är bra att ha, ifall man nu skall dra över till detta land nån gång i framtiden och käka lite hund till middag.Men kan jag göra en inställning och blockera bort dessa inlägg? Och hur gör man?tacksam för Er hjälp...legolas
Gå in i den här tråden så kan du får svarhttp://chaimai.com/index.php?topic=5114.0Rolf
Så himla taktlöst! Ingen som helst känsla för vett o etikett.. Förvånad? ? nej, inte ett skit
Tack Rolf!!! Men tyvärr så handlade det om att blockera hela asien-forumet, går inte det, så skitsamma då, ville bara höra om man kunde blockera det. Inte höra att folk blev ledsna i ögat för att man ville blockera det.Ni hade i alla fall inga problem när b-tung frågade om han kunde blockera vissa medlemmars inlägg, det applåderades och förklarades och det gick tydligen bra. tror ni inte att många medlemmnar slutade tack vare det på forumet, och kände sig träffade? Eller är det skillnad på folk och folk?legolas