0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är fel tråd skuggan, men jag svarar ändå.Ling är Administrator och han bestämmer över de olika tavlorna och vilka som han vill ha som moderatorer/forumvärdar över dessa. Men han lägger sig inte i ämnesval och moderering etc annat än i extrema fall. Ämnesvalen skriver medlemmarna fritt själva så länge allt följer forumreglerna.Sen finns det också Globala Moderatorer som nu är Gazton och Kycklingen. Dom har befogenhet att moderera i samtliga forumtavlor och kan dessutom varna och bannlysa medlemmar som trots påpekanden inte följer reglerna. Jag och övriga moderatorer har endast befogenhet att moderera inom den egna tavlan (i mitt fall "Ordet är fritt" och "Visum- och Uppehållstillståndstavlan").Forumreglerna hittar du här:http://chaimai.com/index.php?topic=142.0HälsningarBerralund
Jag kanske också uttryckte mig oklart i så fall, skuggan. Se ovan!
Ett sista svar eftersom vi är totalt Off Topic i denna tråd: Det finns ingen valprocedur eftersom det är Admin som utser GM och övriga moderatorer.
Skuggan.... arvode, glöm det..... 100% ideelt arbete...Jag säger bara för att återgå till ämnet--- secken tur att isaan finns. jag gillar det andra också, förutom Bangkok, vilket jag tycker de kunde jämna jäms med fotknölarna, men annars är det väl bra att det finns omväxling och inte behöver man hata nåt tycker jag i alla fall...[/quoteBara för att klargöra en sak.. jag har inget som helst emot att folk tjänar pengar på olika/diverse affärsideer. Det är ett tecken på entreprenöranda och det kan väl inte vara något fel med det. Jag Gratulerar Admin till det i så fall att han/hon har någon utkomst av detta. Det största (problemet?!) med mig, förutom ovanan att skriva en massa saker inom parantes-, och vara flintskallig, är att jag är så j.vla intresserad av att undersöka saker för att jag är så nyfiken, helt enkelt. Jag tycker om att få klarhet i olika sammanhang, och inget illa ment. Sorry för det.
Glömde en sak. Hur utser Admin GM och övriga moderatorer ?Nyfiken blå.........
Vi hånglar upp Ling mot en vägg varje år... Skitenkelt!
Va e detta för trollSent from my iPhone using Tapatalk wapi pathum
Jag tror att det är en gammal medlem med ett nytt "nick" igen.Sättet han skriver på är liknande Mats49 eller den där Peo. Ann64
Du kan ha rätt.Det låter som halvthaien Mats49.
Åter i sitt hål?